احمد دنیامالی رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر با حضور در موسسه همشهری با مدیران این موسسه گفت‌وگو کرد.

دنیا مالی

وي ضمن تقدير از انتشار محصولات متنوع در موسسه همشهري با اشاره به رسالت خطير روزنامه‌نگاري و مسائل و مقتضيات اين حرفه تصريح كرد: هر كشوري كه رسانه ها را در حوزه مديريت و محتوا تقويت كند، ديگر چندان نيازي به نهادهاي نظارتي ندارد و رسانه ها چشم بيناي آن جامعه خواهند شد. دنيامالي افزود: وقتي رسانه محدود شود، ناخودآگاه تخريب و تحريف جان مي‌گيرد و در جاي روشنگري مي‌نشيند كه اصلا به نفع نظام و مردم نيست. وي افزود: حتي قوانين هم بايد با رسانه مدارا كنند و نبايد مناسبات سخت و مكانيكي در اين حوزه حاكم باشد. البته مقصود من رسانه‌اي است كه در چارچوب مقررات و عرف نظام اسلامي‌فعاليت مي‌كند.

اين عضو شوراي شهر با تقدير از زحمات همكاران موسسه همشهري اين موسسه را داراي ظرفيت هاي بالايي دانست و تاكيد كرد كه نبايد با ايجاد محدوديت دست و پاي نويسندگان و خبرنگاران را ببنديم و محدود كنيم.رئيس كميسيون فني و عمراني شوراي شهر، نحوه ارتباط اين كميسيون با بخش هاي مرتبط شهرداري را يك تعامل خوب و سازنده ارزيابي كرد كه به سود شهروندان و پروژه هاي شهري صورت مي‌گيرد.

احمد دنيامالي كه خود سابقه فعاليت پنج ساله در جايگاه معاونت شهرداري داشته و اكنون بر كرسي نمايندگي مردم تهران در شوراي اسلامي‌شهر تهران تكيه زده است، اقدامات شهرداري تهران را در 8 سال اخير بسيار خوب توصيف كرد و كارهاي زيربنايي صورت گرفته در شهر در حوزه هاي مختلف را برگ برنده مديريت شهري دانست. دنيامالي از مديران همشهري خواست تا اقدامات زيربنايي انجام گرفته را با بيان ساده و روشنگرانه براي مردم تبيين كنند تا افكار عمومي‌از اين اقدامات و آثار مثبت آن باخبر شوند.

اين عضو شوراي شهر به عنوان نمونه به اقدامات مديريت شهري در موضوع حسابرسي شركت ها و مجموعه اقدامات در جهت شفاف سازي مالي اشاره و آن را ارزنده توصيف كرد. رئيس كميسيون فني و عمراني شوراي شهر البته به دليل كثرت فعاليت‌ها و پروژه هاي شهري در دوره مديريت اخير به نقاط ضعف موجود در برخي از اين پروژه ها هم اشاره كرد.مشروح گفت‌وگوي ما با احمد دنيامالي را به‌زودي در همشهري مي‌خوانيد.

کد خبر 276145

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha